News Release / Communiqué – Immigration Canada

Citizenship and Immigration Canada | Citoyenneté et Immigration Canada

S.U.C.C.E.S.S. Selected to Provide Pre-Arrival Services

The organization will deliver settlement services to newcomers before they arrive in Canada

January 3, 2019—Vancouver, BC—Pre-arrival settlement services are a key element of Canada’s immigration program. They provide newcomers, including refugees, with the information and settlement support they need to make informed decisions about their new life in Canada before they arrive. To help deliver these important services, Immigration, Refugees and Citizenship Canada (IRCC) will be providing funding of $22.4 million to S.U.C.C.E.S.S.

S.U.C.C.E.S.S. is among the 4 service providers that will offer national-level information, orientation and onward referrals to economic and family-class pre-arrival clients.

S.U.C.C.E.S.S. choisie comme fournisseur de services avant l’arrivée

L’organisme fournira des services d’établissement aux nouveaux arrivants avant leur arrivée au Canada

Le 3 janvier 2019 — Vancouver (Colombie-Britannique) —Les services d’établissement avant l’arrivée sont un élément clé du programme d’immigration du Canada. Ils fournissent aux nouveaux arrivants, y compris aux réfugiés, des renseignements et du soutien en matière d’établissement pour les aider, avant leur arrivée, à prendre des décisions éclairées à propos de leur nouvelle vie au Canada. Pour contribuer à la prestation de ces importants services, Immigration, Réfugiés et Citoyenneté Canada (IRCC) fournira un financement de 22,4 millions de dollars à S.U.C.C.E.S.S.

S.U.C.C.E.S.S. fait partie des 4 fournisseurs de services qui offriront de l’orientation, des services d’aiguillage et des renseignements au niveau national avant l’arrivée à des clients de la catégorie de l’immigration économique et du regroupement familial.

Lisez plus

Advertisements